Історія одного крокодила

Lacoste – французька компанія з виробництва одягу, заснована у місті Труа (Франція) у 1933 році французьким тенісистом Рене Лакостом.   

Величезною частиною бренду Lacoste є знаменитий логотип крокодила. Однак багато людей не знають, як крокодил став такою знаковою частиною висококласного бренду.  

Тож чому логотип Lacoste – крокодил?  

Під час однієї з тенісних ігор Рене на початку 1930-х років, ще до появи бренду Lacoste, він помітив валізу з крокодилової шкіри у вітрині сусіднього магазину і побився об заклад із капітаном французької збірної з Кубку Девіса, що якщо Рене виграє матч, то капітан подарує йому омріяну валізу. 

На жаль, Рене програв матч і валізи з крокодилової шкіри не отримав, але отримав прізвисько. Як преса, так і громадськість почали назвати Рене “крокодилом”.  

З часом Лакост виходив на корт у формі із вишитим крокодильчиком. Ну а коли Рене вирішив започаткувати свій бренд, сумнівів щодо логотипу не було ні на мить. 

Lacoste швидко перетворився з просто спортивного бренду на виробництво багатьох дизайнерських модних товарів, які ми бачимо сьогодні. Оригінальний логотип крокодила і досі прикрашає кожен виріб бренду. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *